torsdag 4 juli 2013

Tja Bloggen!

Hej. Sorry för dålig uppdatering idag men jag har ju så mycket
annat att göra ;)

Först var jag ju i alla fall i stallet och Pinto fick fixade skor ;)
Sedan red jag honom. Gallhålan och galoppvägarna. Pigg! ❤❤ Fick ändå till några lugna galopper och kände mest igenom honom. Så skönt att komma upp på hästryggen igen! Det är då man inser hur mycket man älskar de! ❤❤

Sedan har jag varit ute i några timmar med mamma, mormor O lillasyster i lite affärer och så :)

Sedan har jag bakat! Gotti! ❤

Imorgon ska vi åka till någon ö med kompisar och kusiner :D Kul! Bada, och så skulle vi kolla på någon fästning ;) Det blir nog kul :)

Men nu får ni sova så gott så klickar ni in många gånger på bloggen imorgon så hörs vi :) Sov gott! ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar