fredag 12 juli 2013

About Today!

Heej allihopa!
Lite allmänt om idag :)
Vaknade ju upp hos farmor och farfar, gick upp och åt en härlig frukost med alla ❤
Sedan bada och sola ända till klockan halv 3. Fick färg! :D Härligt! ❤
Det är ju 30 grader i deras pool så det är helt underbart att bada där i! ❤❤

Åkte sedan hem vid halv 3 och hoppade direkt i våran pool, 19 grader :O (Brrr) Skillnad!
Men i alla fall så gick jag till Pinto efter det. Gav honom lite morötter och borstade av honom ❤ Vill inte att hans hov ska bli förstörd så han fick stå idag. Min pony!
Nästa vecka ska Pinto bli vaccinerad också. Allt på en gång ;)

Sedan har jag myst med familjen hela kvällen, skratt, prat! Allmänt härligt! ❤

Imorgon ska jag ha bättre uppdatering och har ett inlägg på G (Promes You) ;)
Men ska faktiskt till Öckerö. Så himla mysigt där! Sola, bada och ha mys med Goa kompisar! ❤ Ska bli toppen!
Ska till Pinto också, tror jag går ut med honom en liten tur så han får röra sig lite! :)

Men vi hörs imorgon! Hoppas ni haft en bra dag! ❤Q



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar