måndag 3 juni 2013

Tänker!

Hej Bloggen. Sitter och tänker på allt möjligt.
Har försökt att göra ett collage eller header men jag måste lära känna programmet lite bättre ;)

Ridit Pinto i paddocken idag. Tränade galoppombyte, forma honom och så. Det behövs inför tävling :)
Han uppförde sig bra. <3 Red barbacka. Min kompis Emilia var med och tog bra bilder som kommer upp på bloggen om någon dag :)
Han bytte galopp nästan alla gånger jag ville ;) Mer träning behövs <3
Red Kimsan också. Galoppvägarna :) Hon var Pigg och glad som vanligt :) <3


Blandad dag idag. Olika känslor idag, ilska, glädje.. Men livet går som en berg och dalbana ;)
Doppade benen i sjön då jag inte hade med mig bikini :( Hihi ;) Nästa gång.

Imorgon ska jag ut och springa efter skolan, samt göra läxor och rida :)
En massa inlägg kommer upp som vanligt :) Tycker det går flitigt med bloggen nu. Mer bloggläsare, mer komentarer. Bloggen går uppåt med andra ord! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar