måndag 10 juni 2013

Dagen!

Hej allihopa. Idag har jag ridit, gosat med marsvinsungarna mm. Bra dag ty ler jag förutom att jag har haft ont i huvudet.

Min kompis i talet har köpt ett för på 1 år och det är så otroligt gulligt! Fick borsta det idag också! Supersött! ❤❤

Imorgon ska jag rensa mitt skåp i skolan, göra videobloggar och så för på Onsdag och Torsdag ska jag vara ledig från skolan. Min mamma jobbar natt och mim pappa jobbar också så jag och mina syskon drar till Kungsbacka och badar hos min farmor och farfar! Ska bli så kul! Vi ska sova över där från onsdag till torsdag!

Elliot fyller år imorgon också. Allt på en gång! Så då blir det firande ;)

Så nu kommer ni få klicka in många gånger på bloggen. Kommer hända massor! :D

Ska göra videobloggar på tisdag onsdag och torsdag om inte mer. Sen kommer massa bilder också. Ha det bra så ses vi imorgon.
Sov gott! ❤








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar