söndag 12 maj 2013

Tänker På Allt!

Sitter och tänker på allt. Människor jag saknar, livet, kompisar, bloggen. Allt.

Besvikelser.. Folk som snackar skit och sviker en. Är så trött på det nu!

Skitsnack skapas sv. Avundsjuka människor. Människor som vill ”imponera” på andra men som gör precis tvärt om!

Jag förstår inte hur en ”kompis” relation kan förändras så fort och mycket på grund av skitsnack. Det är läskigt!

Att folk mobbar och är elaka fattar jag bara inte. Varför inte bara vara snälla mot varandra!?

Man dömer ofta människor innan man ens har träffat eller lärt känna personen och det är såå fel.
Man kan ju uppfatta personer fel och så också. Då tycker jag att man ska fråga personen vad den menar med det istället för att döma en person.

Från och med nu kör jag mitt eget Rejs med mina närmaste personer jag vet att jag kan lita på.
Jag är faktiskt också en person med känslor precis som alla andra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar