måndag 18 mars 2013

5 år!

Tänk ändå. Fem år med världens bästa B-ponny!<33 En ponny alla borde ha en gång. Otrolig personlighet och så underbar på alla sätt! Har lärt mig så otroligt mycket med denna lilla buse<3
~LOVE~
En ponny som man fäster sig vid!<3 Han har verkligen fångat mitt hjärta. Han har alltid funnits där i alla lägen!

Blod, Svett och tårar<3 Och Kärlek! Tänker aldrig släppa denna Stjärna<33

Jag var bara åtta när jag fick honom och oj... Gick inte ens att hoppa upp på honom. Han bara sprang iväg!<3 Men men. Jag kämpade som bara den och intresset fanns på rätta stället! Jag hade honom helt själv då mamma inte hade tid och pappa inte hade intresset.
 
Men som sagt Jag kämpade!

Efter att jag bara haft honom i en vecka var jag med i en cleuraund. Oj, oj säger jag bara. Pinto helt galen;) <3 Men men. Min tränare fick leda mig över hindrena;)
Men min andra cleuraund:) Tummen upp!<3 (Tyvärr hittar jag inte bilden)

Jag tog hopplektionerna och vi blev bara bättre och bättre!<33




Ramlat av har jag ju gjort som sagt;)




 
Love You pony<33 You are best!<3



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar