måndag 7 januari 2013

Ledsen!

Ledsen för att jag inte bloggat på hela dan men det är för att jag varit i stallet sedan klockan halv 12 till 5.

Först när jag skulle ta in Pinto så var han väldigt pigg så han ville inte fångas och sprang runt, runt mig i typ 5 minuter. Han kände ju också att jag blev frustrerad.
När jag tillslut fick tag i honom tog jag in honom och Melinda.

Red ner Pinto till manegen med Alva som red sin häst Bobby.
Jag red ganska lugnt och hoppade några små hinder på 60-70. Han var duktig. Pigg och det ville jag ju;D Men han ville inte gärna ha kvar vänster galopp när jag hoppade men jag fick honom att inte byta till höger några gånger.

Sedan mockade jag mm åt Melinda och red ut på henne i galoppvägarna. Hon var också väldigt, väldigt pigg! Men hon var lätt att få i form. Jag galopperade och hon bockade haha. Jag red barbacka också men hon fick inte av mig!! Haha xD





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar