torsdag 10 januari 2013

Haters!

Å harregud, dem finns överallt!

Men speciellt på internet tror jag då dem kan "trycka ner" mäniskor utan att man vet vem det är bakom skärmen.
Jag tror att de flesta gångerna skriver folk dumma saker för att dem är avundsjuka. Inte alla gånger men de flesta.

De kan ju också skriva så för att dem vill påpeka något men skriver det på "fel" sätt, som kan uppfattas fel.

Själv tycker jag om att ni kommenterar Mycket ;D Men som sagt, på rätt sätt.

Man kan ju hantera kommentarerna på olika sätt. Vissa tar det jättehårt och vissa mindre osv.
Jag brukar inte ta dem så hårt, brukar kunna putta dem åt sidan och "Move On". Men det bror ju på vad det är för kommentar också;)

Så tro på er själva och bli Inte "Nedtryckt"!

"Du är Underbar som du är"
 
<3


2 kommentarer:

  1. Jag tycker du är så sjukt stark som kör din egna grej, det kommer du komma långt på, go girl!
    Saknar dig.. kan vi inte ses någon dag? <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det betyder mycket!!
      Saknar dig med! A smsa mig❤

      Radera