måndag 9 april 2012

Dåligt Väder!

hejsan alla bloggläsare, idag har det varit jätte dåligt väder:( först snöade det:@ och sedan regnade det, och så kom det lite snöblandat regn och så har det hållt på. först vaknade jag vid 9;D skönt:D sedan fick jag gå ut med hunden. jag åt och sedan fick jag gå ut med hunden igen och så var jag ute hos smådjuren och sedan har jag suttit vid datorn mm. hela familjen har influensa utom jag:O tur jag har:D sedan så var jag hos bästa ponnyn också:D det var vilodag för honom idag, (tur det, eftersom vädret har varit Usch!!!). han var jättevåt;( stackaren hihi;) Längtar såååååååå tills på Onsdag:D Är taggad till 1000 och mer!!!:D hoppas Pinto också äe det :D På Onsdag kommer min Farmor (och antagligen farfar) och tittar, Min moster Mia kommer nog också och tittar:D också min familj då såklart:D ååååå vad jag längtar:DD sedan är det cleuraund den 25 April också som jag tänkte vara med och tävla i med Pinto:D bloggar mer sedan eller imorgon:D ha det bra sålänge:D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar