tisdag 14 augusti 2012

Blandat!

hej jag och Linnea ska kanske sova över imorgon:D imorse kom mormor och hälsade på :D jag skulle hämta hennes mobil i hennes bil och så skulle jag hoppa över men slog i knät:'( det gjorde såååå ont, usch jag kunde knappt gå:( så jag fick inte rida:( igentligen skulle jag ha haft lektion:D men nu fick jag inte det och det gick inte heller, nu kan jag gå men det är jätte ömt, när jag var i stallet frågade Susanna mig ifall jag ville rida hennes systers haflinger:D 1 till 2 dagar i veckan:D och kanske mer:D jag frågade mamma  och det fick jag:D ska bli såå kul:D hon kommer i September:DD längtar!!:D nu pratar jag med Linnea hennes kaniner är på rymmen;D haha. imorgon ska vi antagligen på bio :DDD Pinto var nöjd och glad i hagen:D bloggar mer imorgon och laddar upp massa bilder:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar