tisdag 1 maj 2012

Såå fint väder!

hej det är såå underbart väder:D längtar sååå tills jag ska ut och tävla;D Pinto är bäst!!! igår red jag en liten skritt tur;D jag var också nere vid K-sjön med mamma, Emmi, Elliot, moster , Zazzo och kusiner;D mamma höll Zazzo och så skulle han få bada lite, men så drog han i mamma också:( haha. han skulle ju också skvätta ner mig också;) haha busig, idag ska mamma åka och hälsa på hos hundpensionatet som Zazzo ska bo när vi är i Grekland:D längtar sååå!! men kommer sakna mina djur sååååååå otroligt mycket!!!!! idag ska jag rida en mysig skogs tur, en Lång skogstur, bara jag och bästa Pinto:D<333 jag läser en såå otroligt bra bok!!!! "Cirken" heter den:D och den är såå bäst:D!!! jag bloggar mer sedan och då kanske jag fixar till headern:D<33 ha det bra sålänge:D

förresten det är ju första Maj:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar